Čím dál častěji se stává, že pod vánočním stromkem je minimum dárků, neboť rodiče nemají již takovou inspiraci a chuť ke shánění správných darů. Proto mnohdy bývají řešením obálky s penězi se slovy: „Kup si, co potřebuješ“. Ovšem bohatí jedinci si spíše posílají velké částky přes internetové bankovnictví. Pokud jste tím šťastlivcem, můžete si udělat povánoční radost.
Známá aukční síň RM Auctions se pochlubila, že bude dražit vzácnou Lancii Deltu HF Integrale Evoluzione 1 Martini 6, která byla vyrobena pouze v 310 kusech na počest získání šestého titulu WRC v roce 1992. Výroční Lancie mají pod kapotou přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 16V o výkonu 210 koní, který je posílán přes pětistupňový manuál na všechna čtyři kola.
Prodávaný kousek se pyšní pořadovým číslem 184 a svému majiteli, bydlícímu v severní Itálii, byl dodán v prosinci roku 1992. Vůz nezměnil dodneška vlastníka a nyní se prodává v plně originálním stavu, tzn. i s kompletní sadou klíčů, nářadí, originálním rádiem a vzácností jsou i původní nálepky na zadním okně od dealera. Aktuálně má prodávaná Delta HF Integrale Evo 1 Martini 6 najeto necelých 18 000 mil (cca 28 968 kilometrů).
Aukce se uskuteční 3. února 2016 v Paříži a odhaduje se, že zmíněná Lancia bude vydražena za částku v rozmezí 131 000 – 165 000 dolarů (v přepočtu asi 3,24 – 4,1 milionu korun). Takže pokud disponujete velkým rozpočtem, tohle je správný pozdní dárek k Vánocům a také skvělá investice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.