Německá automobilka Audi údajně pracuje na novém modelu, který se stane kombinací ostré RS6 Avant a terénní A6 Allroad. Jak tohle dopadne?
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. Toto rozhodnutí bylo přijato, aby měl koncern více finančních prostředků k řešení probíhající kauzy Dieselgate.
Zdá se však, že na některé projekty finance zřejmě zbyly. Jinak by se nechystala Audi RS6 Allroad, kterí ke podle deníku Auto Bild hodně reálná. Vůz bude připraven především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích.
V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková kola, lišty a odznáčky na bocích.
Tento model by pak měl využívat stejný twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a pravděpodobné bude dražší než běžná RS6 Avant. Pokud ale opravdu dojde na její výrobu, bude se zřejmě jednat o limitovanou edici. Nová generace A6ky se totiž objeví už za rok a něco.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?