Německá automobilka Audi údajně pracuje na novém modelu, který se stane kombinací ostré RS6 Avant a terénní A6 Allroad. Jak tohle dopadne?
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. Toto rozhodnutí bylo přijato, aby měl koncern více finančních prostředků k řešení probíhající kauzy Dieselgate.
Zdá se však, že na některé projekty finance zřejmě zbyly. Jinak by se nechystala Audi RS6 Allroad, kterí ke podle deníku Auto Bild hodně reálná. Vůz bude připraven především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích.
V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková kola, lišty a odznáčky na bocích.
Tento model by pak měl využívat stejný twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a pravděpodobné bude dražší než běžná RS6 Avant. Pokud ale opravdu dojde na její výrobu, bude se zřejmě jednat o limitovanou edici. Nová generace A6ky se totiž objeví už za rok a něco.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?