Německá automobilka Audi údajně pracuje na novém modelu, který se stane kombinací ostré RS6 Avant a terénní A6 Allroad. Jak tohle dopadne?
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. Toto rozhodnutí bylo přijato, aby měl koncern více finančních prostředků k řešení probíhající kauzy Dieselgate.
Zdá se však, že na některé projekty finance zřejmě zbyly. Jinak by se nechystala Audi RS6 Allroad, kterí ke podle deníku Auto Bild hodně reálná. Vůz bude připraven především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích.
V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková kola, lišty a odznáčky na bocích.
Tento model by pak měl využívat stejný twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a pravděpodobné bude dražší než běžná RS6 Avant. Pokud ale opravdu dojde na její výrobu, bude se zřejmě jednat o limitovanou edici. Nová generace A6ky se totiž objeví už za rok a něco.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.