Automobilka Jaguar vydala nové propagační video, ve kterém postavila ostrý sedan XJR proti člověku s tryskovým oblekem.
V klipu se objeví Martin Brundle a Yves Rossy při 2,81 km dlouhém závodu na silnici v Dubaji. Brundle se posadil do omlazeného XJR, zatímco Rossy si oblékl tryskový outfit, který se vyznačuje křídly o délce dvou metrů a čtyřmi Jet-Cat motory.
Neprozradíme vám, kdo bude vítězem, ale můžeme prozradit, že Brundle dosáhl v Jaguaru maximálky 280 km/h, zatímco Rossy se rozletěl na rychlost 313 km/h. V prohlášení pak Brundle řekl: "Byl to nejvíc jedinečný závod, kterého jsem se kdy zúčastnil. Nikdy jsem neviděl nic podobného a tryskový muž s křídly a oblekem plným technologií a inovací byl pro mne velmi silný konkurent! "
Zmíníme i výkon samotného Jaguaru, který u modelu XJR činí 550 koní. Ten poskytuje přeplňovaný 5,0litrový motor V8 s 680 Nm točivého momentu a osmistupňovou samočinnou převodovkou. Zrychlení z nuly na stovku za 4,4 sekundy a již zmíměná maximálka 280 km/h pak svědčí o tom, že to není žádný šnek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.