Dočkáme se nového Egoisty? Kdo ví?!

ar3, 6. prosince 2015, 16:00 Google+

Psal se rok 2013. Celý automobilový svět obdivoval novinku italského Lamboghini, která byla odhalena na oslavách padesátého výročí založení automobilky.Toto doslova umělecké dílo s neslo název Egoista. Dočkáme se letos pokračování této ságy?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lamborghini Egoista z roku 2013. Dočká se svého nástupce?

Lamborghini Egoista z roku 2013. Dočká se svého nástupce? | foto: Lamborghini

Sdílejte článek

Výročí padesáti let založení automobilky si samozřejmě zasloužilo pořádnou oslavu. Lambo si pro tuto událost připravilo úchvatný koncept, který spíše než automobil připomínal bojový stíhací letoun.

Egoista se vlastně tak trochu snažil být stíhačkou. To každému jistě dojde dle použitého laku, nápisů „caution“ a hlavně pro jeho jednomístný kokpit. V něm totiž musí opravdu pilot přemýšlet sedí li v autě či stíhačce.

Svůj základ včetně motoru si Egoista vypůjčil u Gallarda. Mezi nápravami tak této pozemní stíhačce tluče vidlicový desetiválec 5,2 litru s výkonem 600 koní.

Nyní, téměř po dvou letech si Lamborghini nechala oficiálně název Egoista zaregistrovat. Což napovídá, že Italové nechtějí aby takový název nosil vůz jiné značky. Můžeme se tak těšit na pokračování tohoto odvážného konceptu?

Není žádným tajemství, že automobilka s býkem ve znaku již delší dobou pracuje na další speciálním konceptu, který bude odhalen v Ženevě. Ten bude tentokráte oslavovat výročí 100 let od narození zakladatele automobilky - Ferruccia Lamborghini. Je tak dost možné, že hold této ikoně automobilového průmysl vzdá hold právě nový Egoista.

Vytisknout

Diskuze: Dočkáme se nového Egoisty? Kdo ví?!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Upravená i8 není již plug-in hybridní, ale čistě benzínová

Radost pro petrolheady! Gabura Racing upravil BMW i8 a dal mu nadupaný osmiválec

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud