S ohledem na nedávné šokující oznámení slavného herce Charlieho Sheena, který je HIV pozitivní, se italský Fiat rozhodl odložit vysílání reklamy na nový 124 Spider.
Fiat už dříve najal herce Charlieho Sheena na reklamu Abarthu 500 pro americký trh a nedávno byl požádán, aby hrál i v televizním spotu na nový 124 Spider. Nicméně, to však je už velmi nepravděpodobné, protože po oznámení herce o pozitivním testu na HIV, by toto spojení s Fiatem nebylo příliš šťastné.
Zajímavostí je, že letos v listopadu se natočila krátká demo verze reklamy, která měla naznačit předpremiéru Fiatu 124 Spider. Reklama se ale nakonec nebude vysílat na žádném dalším autosalonu. K celé věci se vyjádřil i marketingový šéf Olivier Francois, který dal reklamu do "šuplíku" a místo Sheena natočil nový spot se staříkem, kterému jízda v tomhle autě dodá lepší pocit než viagra.
Mazda MX-5 je vlastně dvojčetem Fiatu 124 Spider a do prodeje se dostane ve Spojených státech a Evropě už v roce 2016. Pod kapotou se prozatím objeví pouze 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 160 koní a točivém momentu 249 Nm. K motoru si bude možné vybrat buď šestistupňovou manuální, nebo automatickou převodovku o stejném počtu stupňů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.