Audi vystavuje v německém Neckarsulmu novou Audi A8 L po faceliftu. Ta ovšem není jen tak obyčejnou audinou.
Je totiž vybavena spoustou luxusních prvků z katalogu Audi Exclusive. Jedná se o Audi A8 (D4), který je nejstarší z německé trojice vlajkových lodí. Vůz ale stále vypadá docela svěže a z obyčejné A8 s delším rozvorem se stala doslova kráska. Karoserie nese speciální odstín Magnolia, auto jinak stojí na speciálních kolech Audi Sport se sedmi dvojitými paprsky.
Většina vylepšení je však patrná v kabině, kde bylo A8 L vybaveno dvoubarevným Valcona koženým čalouněním kombinující hnědou kůži s kůží Magnolia White. Nechybí ani Alcantara, kůží potažená palubní deska, kovové akcenty a pravé dřevo. Nechybí ani zábavní systém pro zadní sedadla se dvěma obrazovkami.
Pod kapotou dotyčného vozu je umístěn 4,2-litrový motor V8 TDI s výkonem 385 koní při 3750 otáčkách za minutu a 850 Nm točivého momentu od 2000 otáček za minutu. Zrychlení z 0-100 km / h se uskuteční za 4,9 sekundy a maximálka je elektronicky omezena na 250 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?