Šéf výkonné divize Mercedes-AMG, Tobias Moers, už několikrát prohlásil, že jeho společnost nevyvíjí a nebude vyvíjet hypersport. Avšak nedávno v jednom rozhovoru dokonce řekl, že hypersporty jsou špatný business.
V interview se zahraničním webem Autoblog zmínil: „Myslím si, že hypersporty jsou pokaždé špatnou obchodní záležitostí“. V případě, že by se německá automobilka přece jenom rozhodla pro vývoj hypersportu, i tak to nebude možné, poněvadž nemají dostatek inženýrů v současnosti a tím pádem i k uvedení takového modelu.
Momentálně se Mercedes-AMG zaměřil na uvedení modernizovaných roadsterů SL 63 a SL 65, které se představily v minulém týdnu na losangeleském autosalonu. A také již pracuje na zcela novém modelu E 63, který má údajně nabídnout 4,0litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu až 600 koní. Moers také řekl, že mají v plánu rozšíření modelové řady GT. Bohužel nezmínil nic konkrétního, ale zřejmě půjde o silniční variaci GT3, což dokazují i dříve pořízené špionážní fotografie.
Připravovaný Mercedes-AMG GT3 si má vzít inspiraci od svého závodního sourozence, tzn., že nabídne agresivní příď, přepracované boční prahy, decentní zadní křídlo a masivní zadní difuzor. Pochopitelně GT3 bude lehčí než současné GT S a mělo by disponovat 4,0litrovým dvakrát přeplňovaným osmiválcem o výkonu cca 550 koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?