Hypersporty jsou špatný business, říká šéf Mercedes-AMG

ar8, 24. listopadu 2015, 05:45 Google+

Šéf výkonné divize Mercedes-AMG, Tobias Moers, už několikrát prohlásil, že jeho společnost nevyvíjí a nebude vyvíjet hypersport. Avšak nedávno v jednom rozhovoru dokonce řekl, že hypersporty jsou špatný business.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG GT na okruhu Laguna Seca

Mercedes-AMG GT na okruhu Laguna Seca | foto: Mercedes-AMG

Sdílejte článek

V interview se zahraničním webem Autoblog zmínil: „Myslím si, že hypersporty jsou pokaždé špatnou obchodní záležitostí“. V případě, že by se německá automobilka přece jenom rozhodla pro vývoj hypersportu, i tak to nebude možné, poněvadž nemají dostatek inženýrů v současnosti a tím pádem i k uvedení takového modelu.

Momentálně se Mercedes-AMG zaměřil na uvedení modernizovaných roadsterů SL 63 a SL 65, které se představily v minulém týdnu na losangeleském autosalonu. A také již pracuje na zcela novém modelu E 63, který má údajně nabídnout 4,0litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu až 600 koní. Moers také řekl, že mají v plánu rozšíření modelové řady GT. Bohužel nezmínil nic konkrétního, ale zřejmě půjde o silniční variaci GT3, což dokazují i dříve pořízené špionážní fotografie.

Připravovaný Mercedes-AMG GT3 si má vzít inspiraci od svého závodního sourozence, tzn., že nabídne agresivní příď, přepracované boční prahy, decentní zadní křídlo a masivní zadní difuzor. Pochopitelně GT3 bude lehčí než současné GT S a mělo by disponovat 4,0litrovým dvakrát přeplňovaným osmiválcem o výkonu cca 550 koní.

Vytisknout

Diskuze: Hypersporty jsou špatný business, říká šéf Mercedes-AMG

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Stojan benzínové pumpy

"Pro Česko dobrá zpráva," tvrdí analytik o kompromisu se spalovacími motory

Ford Mustang Mach-E GT

TEST Ford Mustang Mach-E GT – „muscle kára“ na baterky

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

reklama

Doporučujeme

Už je to jisté - Výroba Land Roveru Defender v lednu 2016 skončí - anotační foto

Už je to jisté - Výroba Land Roveru Defender v lednu 2016 skončí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

  2. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  3. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  4. Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

  5. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

  6. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud