Šéf výkonné divize Mercedes-AMG, Tobias Moers, už několikrát prohlásil, že jeho společnost nevyvíjí a nebude vyvíjet hypersport. Avšak nedávno v jednom rozhovoru dokonce řekl, že hypersporty jsou špatný business.
V interview se zahraničním webem Autoblog zmínil: „Myslím si, že hypersporty jsou pokaždé špatnou obchodní záležitostí“. V případě, že by se německá automobilka přece jenom rozhodla pro vývoj hypersportu, i tak to nebude možné, poněvadž nemají dostatek inženýrů v současnosti a tím pádem i k uvedení takového modelu.
Momentálně se Mercedes-AMG zaměřil na uvedení modernizovaných roadsterů SL 63 a SL 65, které se představily v minulém týdnu na losangeleském autosalonu. A také již pracuje na zcela novém modelu E 63, který má údajně nabídnout 4,0litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu až 600 koní. Moers také řekl, že mají v plánu rozšíření modelové řady GT. Bohužel nezmínil nic konkrétního, ale zřejmě půjde o silniční variaci GT3, což dokazují i dříve pořízené špionážní fotografie.
Připravovaný Mercedes-AMG GT3 si má vzít inspiraci od svého závodního sourozence, tzn., že nabídne agresivní příď, přepracované boční prahy, decentní zadní křídlo a masivní zadní difuzor. Pochopitelně GT3 bude lehčí než současné GT S a mělo by disponovat 4,0litrovým dvakrát přeplňovaným osmiválcem o výkonu cca 550 koní.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?