Ředitel strategie a vývoje značky Citroën, Mathieu Bellamy, odhalil záměry společnosti přijít s více modely, které dostanou nepředvídatelný design.
Pokud jste fanouškem funky modelu Cactus, nejspíše budete rádi, že se časem nas trhu objeví mnohem víc "zvláštních" modelů. Citroën ví, že silná vizuální identita je velmi důležitá a chce vydělávat na úspěchu modelu C4 Cactus. "Velmi nepředvídatelný" design se má ukázat na prvním modelu už v příštím roce.
Tyto nové modely budou vypadat radikálně odlišně, než jsou aktuální verze C4 a C5. Kromě těchto dvou již Citroën nabídl pohled na většího sourozence Cactusu, crossover se jménem Aircross. Ten se ukázal na začátku tohoto roku na výstavě Auto Shanghai. Model Aircross je přitom velmi významný příklad návrhu, jak by měly vypadat v budoucnu auta od Citroënu.
Tato radikální konstrukce zajistí větší diverzifikaci v rámci koncernu PSA,takže nové Citroëny se výrazně odliší od koncernových Peugeotů. To znamená, že francouzský automobilový výrobce bude moci oslovit širší veřejnost. To může přinést i zvýšení prodejů a potřebné zisky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.