Ředitel strategie a vývoje značky Citroën, Mathieu Bellamy, odhalil záměry společnosti přijít s více modely, které dostanou nepředvídatelný design.
Pokud jste fanouškem funky modelu Cactus, nejspíše budete rádi, že se časem nas trhu objeví mnohem víc "zvláštních" modelů. Citroën ví, že silná vizuální identita je velmi důležitá a chce vydělávat na úspěchu modelu C4 Cactus. "Velmi nepředvídatelný" design se má ukázat na prvním modelu už v příštím roce.
Tyto nové modely budou vypadat radikálně odlišně, než jsou aktuální verze C4 a C5. Kromě těchto dvou již Citroën nabídl pohled na většího sourozence Cactusu, crossover se jménem Aircross. Ten se ukázal na začátku tohoto roku na výstavě Auto Shanghai. Model Aircross je přitom velmi významný příklad návrhu, jak by měly vypadat v budoucnu auta od Citroënu.
Tato radikální konstrukce zajistí větší diverzifikaci v rámci koncernu PSA,takže nové Citroëny se výrazně odliší od koncernových Peugeotů. To znamená, že francouzský automobilový výrobce bude moci oslovit širší veřejnost. To může přinést i zvýšení prodejů a potřebné zisky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.