Japonská automobilka Nissan přišla s další informací, týkající se nové generace supersportovního vozu GT-R.
Někteří fanoušci značky ale budou značně zklamání, protože jeho nástupce se chystá až na rok 2020. V zahraničním rozhovoru to prozradil výkonný ředitel Richard Emery, který řekl, že nové GT-R zatím není skutečně na programu v příštích několika letech. Podle něj jsou téměř nulové šance spatřit nové GT-R (R36) v roce 2018 nebo 2019.
První zprávy přitom hovořili o roce 2017, o něco později jsme se dozvěděli něco o roce 2018 a už nyní víme jistě, že nová generace nepřijde dřív jak před koncem tohoto desetiletí. Zdroje blízké Nissanu také prozradili, že vývoj nového modelu byl přesunuta z Japonska do Severní Ameriky a Evropy.
Až do příchodu nového GT-R má Nissan v plánu provést některé drobné úpravy na aktuálním GT-R generace R35. Ty budou pravděpodobně představeny někdy v příštím roce nebo v roce 2017.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?