Japonská automobilka Nissan přišla s další informací, týkající se nové generace supersportovního vozu GT-R.
Někteří fanoušci značky ale budou značně zklamání, protože jeho nástupce se chystá až na rok 2020. V zahraničním rozhovoru to prozradil výkonný ředitel Richard Emery, který řekl, že nové GT-R zatím není skutečně na programu v příštích několika letech. Podle něj jsou téměř nulové šance spatřit nové GT-R (R36) v roce 2018 nebo 2019.
První zprávy přitom hovořili o roce 2017, o něco později jsme se dozvěděli něco o roce 2018 a už nyní víme jistě, že nová generace nepřijde dřív jak před koncem tohoto desetiletí. Zdroje blízké Nissanu také prozradili, že vývoj nového modelu byl přesunuta z Japonska do Severní Ameriky a Evropy.
Až do příchodu nového GT-R má Nissan v plánu provést některé drobné úpravy na aktuálním GT-R generace R35. Ty budou pravděpodobně představeny někdy v příštím roce nebo v roce 2017.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?