Dá se udělat burnout s Bugatti Veyron Vitesse? Budete se asi divit

Bugatti Veyron Vitesse a pokus o Burnout
Bugatti Veyron Vitesse a pokus o Burnout, foto: youtube.com
ar5 18. listopadu 2015 08:10
Sdílej:

1,99 milionu eur drahé Bugatti Veyron Vitesse se nyní stalo obětí pálení gum, které dokládá přiložené video. Co na tom, že jen gumy stojí skoro třičtvrtě milionu korun a ani ráfky kol nejsou doživotní, přičemž gumy jsou k nim přilepeny.

Motor této verze Veyronu nabízí točivý moment 1 500 Nm, přičemž výkon jde na všechna kola a i z tohoto důvodu jsou gumy k ráfkům přilepeny ultra silným lepidlem. Co když se ale rozhodnete udělat tzv. Burnout? Pálení gum ihned po rozjezdu je celkem populární u zadokolek, ale jak to dopadne u čtyřkolky typu Veyron?

Můžeme jen prozdradit, že na videu uvidíte čtyři protáčející se kola, hromadu dýmu a černé čáry na dlažbě. Už asi chápeme, proč si majitel zvolil na tento čin právě provedení Vitesse. Se standardní verzí Veyronu to totiž nejde provést, protože nemá zcela vypínatelnou kontrolu trakce.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.