Dá se udělat burnout s Bugatti Veyron Vitesse? Budete se asi divit

Bugatti Veyron Vitesse a pokus o Burnout
Bugatti Veyron Vitesse a pokus o Burnout, foto: youtube.com
ar5 18. listopadu 2015 08:10
Sdílej:

1,99 milionu eur drahé Bugatti Veyron Vitesse se nyní stalo obětí pálení gum, které dokládá přiložené video. Co na tom, že jen gumy stojí skoro třičtvrtě milionu korun a ani ráfky kol nejsou doživotní, přičemž gumy jsou k nim přilepeny.

Motor této verze Veyronu nabízí točivý moment 1 500 Nm, přičemž výkon jde na všechna kola a i z tohoto důvodu jsou gumy k ráfkům přilepeny ultra silným lepidlem. Co když se ale rozhodnete udělat tzv. Burnout? Pálení gum ihned po rozjezdu je celkem populární u zadokolek, ale jak to dopadne u čtyřkolky typu Veyron?

Můžeme jen prozdradit, že na videu uvidíte čtyři protáčející se kola, hromadu dýmu a černé čáry na dlažbě. Už asi chápeme, proč si majitel zvolil na tento čin právě provedení Vitesse. Se standardní verzí Veyronu to totiž nejde provést, protože nemá zcela vypínatelnou kontrolu trakce.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.