Pokud vlastníte model stuttgartské automobilky a chcete se nějak odlišit od ostatních prodaných modelů, je tu pro Vás individualizační divize Porsche Exclusive, která vám splní naprosto vše, co si budete přát. Nyní si ovšem připravila opravdovou lahůdku, Porsche 911 GT3 RS v jedovatě zeleném odstínu.
Přesněji řečeno, zmíněná 911 GT3 RS dostala odstín Birch Green, polepy „911 GT3 RS“ na spodek karoserie, žluté brzdové třmeny a velký nápis „Porsche“ na zadní křídlo. Nic dalšího nebylo pozměněno, pouze u kol jsou k vidění centrální matice v matně černém odstínu. Porsche 911 GT3 RS disponuje také hliníkovou karoserií, střechou z hořčíku a kapotu z plastů vyztužených karbonem. Díky těmto úpravám 911 GT3 RS váží 1420 kg a je tak o deset kilogramů lehčí ve srovnání s klasickou GT3.
V interiéru zaujmou černá kožená sportovní sedadla s Birch Green lemováním. Samozřejmostí je také zelené kontrastní prošívání, obložení karbonem, alcantarový volant, výšivky GT3 RS, ale pochopitelně i bezpečnostní klec.
Srdcem Porsche 911 GT3 RS je 4,0litrový atmosférický šestiválec o výkonu 500 koní a točivém momentu 460 Nm. K motoru je připojena sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka PDK, díky které stuttgartská bestie zrychlí na stovku za 3,3 sekundy, na dvoustovku za 10,9 sekund a dosáhne maximální možné rychlosti 310 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.