Nová generace nabušeného Camara již pomalu ale jistě míří ke svým novým majitelům. A kdo že se stal tím prvním štastlivcem? No přeci okouzlující Danica Patrick!
Pokud pravidelně sledujete dění v motorsportu, jistě vám neunikl fakt, že se stále více v tomto světě rychlých kol začínají prosazovat ženy. Fanoušci F1 jsou jistě zvyklí vídat během testů a tréninků pilotky Susie Wolf nebo Carmen Jordá. V USA je ale situace poměrně odlišná. To jen dokazuje závodnice jménem Danica Patrick.
Tato slavná závodnice se v roce 2008 stala první ženou, která dokázala zvítězit v závodě série IndyCar a v současnosti patří ke stálicím nejoblíbenější americké formy motorsportu – NASCAR.
V sérii NASCAR Danica krotí závodní speciál Chevrolet a není proto divo, že právě ona, Danica Patrick, se stala první majitelkou nové generace americké legendy Chevrolet Camaro, modelové řady 2016.
Jestli měla Danica z tohoto vozu radost se můžete přesvědčit v přiloženém videu, které získal americký server motor1.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.