Jihokorejská automobilka Hyundai v posledních měsících prožívá vskutku radostné období. Na trh dravě a úspěšně útočí se svými novými modely a její vozy zaujímají vedoucí příčky v seriálu světové rally. A právě na základě svých zkušeností z rally připravuje, nedávno vzniklá divize N, nový ostrý hatchback.
V průběhu včerejšího dne jsme vám přinesli článek týkající se vzniku zcela nové automobilky. Ta ponese jméno Genesis. Jedná se v podstatě o sub-značku jihokorejského Hyundaie.
Již před několika měsíci Hyundai oznámila založení své sportovní divize s názvem N. Ta navazuje na zkušenosti rallyového týmu automobilky a snaží se je přenášet do ostrých verzí hatchbacků Hyundai.
A právě tato divize vypouští do světa nové video, ve kterém nám prezentuje vývoj nových modelů. První z nich by měl být pořádně nabroušená verze Hyundaie i30.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?