Jihokorejská automobilka Hyundai v posledních měsících prožívá vskutku radostné období. Na trh dravě a úspěšně útočí se svými novými modely a její vozy zaujímají vedoucí příčky v seriálu světové rally. A právě na základě svých zkušeností z rally připravuje, nedávno vzniklá divize N, nový ostrý hatchback.
V průběhu včerejšího dne jsme vám přinesli článek týkající se vzniku zcela nové automobilky. Ta ponese jméno Genesis. Jedná se v podstatě o sub-značku jihokorejského Hyundaie.
Již před několika měsíci Hyundai oznámila založení své sportovní divize s názvem N. Ta navazuje na zkušenosti rallyového týmu automobilky a snaží se je přenášet do ostrých verzí hatchbacků Hyundai.
A právě tato divize vypouští do světa nové video, ve kterém nám prezentuje vývoj nových modelů. První z nich by měl být pořádně nabroušená verze Hyundaie i30.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.