Jihokorejská automobilka Hyundai v posledních měsících prožívá vskutku radostné období. Na trh dravě a úspěšně útočí se svými novými modely a její vozy zaujímají vedoucí příčky v seriálu světové rally. A právě na základě svých zkušeností z rally připravuje, nedávno vzniklá divize N, nový ostrý hatchback.
V průběhu včerejšího dne jsme vám přinesli článek týkající se vzniku zcela nové automobilky. Ta ponese jméno Genesis. Jedná se v podstatě o sub-značku jihokorejského Hyundaie.
Již před několika měsíci Hyundai oznámila založení své sportovní divize s názvem N. Ta navazuje na zkušenosti rallyového týmu automobilky a snaží se je přenášet do ostrých verzí hatchbacků Hyundai.
A právě tato divize vypouští do světa nové video, ve kterém nám prezentuje vývoj nových modelů. První z nich by měl být pořádně nabroušená verze Hyundaie i30.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.