Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

ar3, 6. listopadu 2015, 18:30 Aktualizováno 7.11.2015, 08:03 Google+

Jméno Roman Koudelka pravděpodobně vůbec není třeba představovat. Jedná se o nejlepšího současného skokana na lyžích, který reprezentuje naši zem. Na kontě má opravdu velké množství úspěchů. Nám se ho nedávno podařilo vyzpovídat. Jak to má tedy Roman se vztahem k automobilům a jaká byla jeho nejvyšší pokuta?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant

Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant | foto: Audi

Sdílejte článek

Kdy jste získal své první zkušenosti za volantem?
Určitě to bylo někdy před autoškolou. Asi klasicky jako většina lidí někde na poli s rodiči.

Jaké máte vzpomínky na autoškolu? Jaký jste byl žák?
Řekl bych, že jsem byl dobrý žák. Řízení mě bavilo. Neříkám, že jsem byl talentem nebo, že jsem byl bezchybný, ale nic jsem nenaboural (smích).

Jaké bylo vaše první vlastní auto?
Mým prvním autem byla Alfa Romeo 146. Alfy jsem měl rád už od mala, tak to pro mě byla jasná volba.

A čím jezdíte v současnosti?
Teď mám Audi A4 Avant a musím říci, že jsem opravdu nadmíru spokojený. V současnosti na cestách trávím opravdu hodně času a jsem rád, když mi auto může nabídnout takové pohodlí na cestách.

Jak byste zhodnotil sám sebe jako řidiče?
U mě záleží hodně na náladě. Dokážu být opravdu klidný a ohleduplný. Také ale přiznávám, že dokážu jezdit poměrně agresivně.

Cítíte ke svým autům nějaký vztah, nebo je berete jen jako dopravní prostředky?
Ke každému autu jsem si vytvořil vztah, ale nic přehnaného. Věnuji jim ale náležitou péči v servisech a vždy se snažím kupovat jen opravdu kvalitní pohonné hmoty a oleje.

Jaké je vaše vysněné auto?
Po pravdě vysněné auto asi nemám. Kdyby jste se mě zeptal před pěti lety, určitě bych řekl nějaké Ferrari nebo Porsche. Dnes se ale už cítím vyzrálejší a dívám se spíše směrem k postavení domu a založení rodiny.

Co od auta vyžadujete?
Jak jsem již říkal, hodně cestuji do zahraničí. Od auta tak vyžaduji pohodlí, bezpečnost a spolehlivost.

Jaký je váš vztah k rychlé jízdě?
(smích) Abych byl upřímný, mám k rychlosti dost kladný vztah. Dost často se mi tak stává, že se musím ve vesnicích hlídat, abych nepřekračoval rychlostní limity, s nimi mám totiž občas problém.

Jaká byla nejdelší vzdálenost, kterou jste řídil?
To bylo zrovna před čtrnácti dny. Jel jsem na trénink do Rakouska na Slovinsko pro nové kombinézy a domů. Na jeden zátah jsem tak ujel asi 1 600 km.

Dostal jste někdy pokutu? Jaká byla ta nejvyšší?
(smích) Nejvyšší pokutu jsem dostal jak jinak než za rychlost. Jel jsem vesnicí asi 71 km/h. Měl jsem to za tisícovku a dva body. Teď už mám ale všechny zpátky.

Preferujete manuální nebo automatickou převodovku?
Vždycky jsem byl zastáncem toho, že nikdy nechci auto s automatem. Pak jsem ale dostal Avant, který je v automatu a musím říct, že si ho nemůžu vynachválit. Při jízdě ve městě nebo v kolonách se to pohodlí automatu s manuálem vůbec nedá srovnávat.

Vytisknout

Diskuze: Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Odříznout střechu byl nápad německého dealerství, Mini Cabrio první generace.

HISTORIE: Mini Cabrio - Britský knedlík bez střechy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud