Neskutečně kuriozní případ se teď řeší v USA. Tamní milovník jízdy v terénu totiž nedávno zapadl se svým Jeepem v bahně a výsledný účet za odtah mu vyrazil dech.
Při výletu se svým starším Jeepem totiž těžce zapadl v bahně a byl donucen zavolat odtahovou službu. Ta vůz složitě vyprošťovala a výsledné náklady se podle odtahovky vyšplhaly na 48 835 dolarů, což je v přepočtu 1,2 milionu korun. Co se tedy stalo?
"Když jsem si přišel vyzvednout auto, zástupce firmy Assured Collision mi oznámil, že mám za odtah a vyproštění zaplatit více než 48 tisíc dolarů. Nemohl jsem tomu věřit, říkal jsem si, že museli udělat chybu," řekl k celé věci Ramer. Majitel takovou částku samozřejmě platit nechce a tak firma Assured Collision na Jeepa uplatnila zástavní právo. Bohužel pro ni, majitel tvrdí, že vůz má zlomený rám, poškozené listové pružiny a hnací hřídel.
Poškozeného majitele navíc vyšetřuje i tamní policie, protože během výletu zapadl právě na soukromém pozemku. Na něm se samozřejmě pohyboval bez povolení. A proč vlastně celý odtah stál tolik? Podle firmy trvalo vyproštění více než 12 hodin, dohlížel na ni vedoucí pracovník se sazbou 1250 dolarů za hodinu, dalších deset tisíc dolarů stálo použití speciálního vyprošťovacího vozidla a na 5 tisíc dolarů vyšlo připojištění práce v nebezpečných podmínkách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.