Neskutečně kuriozní případ se teď řeší v USA. Tamní milovník jízdy v terénu totiž nedávno zapadl se svým Jeepem v bahně a výsledný účet za odtah mu vyrazil dech.
Při výletu se svým starším Jeepem totiž těžce zapadl v bahně a byl donucen zavolat odtahovou službu. Ta vůz složitě vyprošťovala a výsledné náklady se podle odtahovky vyšplhaly na 48 835 dolarů, což je v přepočtu 1,2 milionu korun. Co se tedy stalo?
"Když jsem si přišel vyzvednout auto, zástupce firmy Assured Collision mi oznámil, že mám za odtah a vyproštění zaplatit více než 48 tisíc dolarů. Nemohl jsem tomu věřit, říkal jsem si, že museli udělat chybu," řekl k celé věci Ramer. Majitel takovou částku samozřejmě platit nechce a tak firma Assured Collision na Jeepa uplatnila zástavní právo. Bohužel pro ni, majitel tvrdí, že vůz má zlomený rám, poškozené listové pružiny a hnací hřídel.
Poškozeného majitele navíc vyšetřuje i tamní policie, protože během výletu zapadl právě na soukromém pozemku. Na něm se samozřejmě pohyboval bez povolení. A proč vlastně celý odtah stál tolik? Podle firmy trvalo vyproštění více než 12 hodin, dohlížel na ni vedoucí pracovník se sazbou 1250 dolarů za hodinu, dalších deset tisíc dolarů stálo použití speciálního vyprošťovacího vozidla a na 5 tisíc dolarů vyšlo připojištění práce v nebezpečných podmínkách.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?