Jistě jste zaznamenali zajímavý britský výzkum, který dokázal spojit nejoblíbenějšími části karoserie do jednoho imaginárního vozu. Nás by ale zajímalo, jak by takový výzkum dopadl u nás.
Velice nás zaujal britský výzkum ohledně oblíbených částí karoserie. Proto jsme se rozhodli vytvořit krátký dotazník, na jehož základě bychom byli schopni sestavit, stejně jako britští vědci, podobu vozu, sestaveného z nejoblíbenějších částí karoserie.
Proto bychom Vás, naše čtenáře, chtěli požádat o laskavost. Obětujte prosím několik krátkých minut při vyplňování následujícího dotazníku. Věříme, že výsledek bude jistě velmi zajímavý a bude doopravdy stát za to.
ODKAZ NA DOTAZNÍK
Velice děkujeme za vaši účast na našem projektu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.