Po odchodu šéfa Luca di Montezemola přestalo platit, že roční produkce nesmí výrazně překročit 7 tisíc aut ročně, ovšem s rostoucí chutí a odchodem hlavní "tváře" to teď vypadá, že se z Ferrari stane masovější značka.
Ferrari chce zvýšit svoje příjmy a zisk, jenže navýšení roční výroby zcela jistě nepotěší některé stávající majitele a sběratele. Exkluzivita a jedinečnost totiž byla a stále je hlavním pilířem italského výrobce a pokud se tento fakt změní, už to nebude ono. Za připomenutí stojí, že některá ojetá Ferrari mají dnes vyšší hodnotu, než v době, kdy se oficiálně prodávala.
K celé věci se vyjádřilo i samotné vedení automobilky, které tvrdí, že na vzácnosti jejích aut se toho mnoho nezmění. Zachovány budou vysoké ceny, dlouhé dodací lhůty a i na dále se budou objevovat limitované edice. Otázkou tak je, kolik modelů bude chtít do budoucna Ferrari vyrábět a jak se to projeví na trhu s exkluzivními značkami.