 
            Slavný italský výrobce si vždy zakládal na exkluzivitě a podle toho přistupuje i ke svým majitelům a veřejnosti. Jenže nedávno se objevila zpráva, která by mohla vše změnit.
Po odchodu šéfa Luca di Montezemola přestalo platit, že roční produkce nesmí výrazně překročit 7 tisíc aut ročně, ovšem s rostoucí chutí a odchodem hlavní "tváře" to teď vypadá, že se z Ferrari stane masovější značka.
Ferrari chce zvýšit svoje příjmy a zisk, jenže navýšení roční výroby zcela jistě nepotěší některé stávající majitele a sběratele. Exkluzivita a jedinečnost totiž byla a stále je hlavním pilířem italského výrobce a pokud se tento fakt změní, už to nebude ono. Za připomenutí stojí, že některá ojetá Ferrari mají dnes vyšší hodnotu, než v době, kdy se oficiálně prodávala.
K celé věci se vyjádřilo i samotné vedení automobilky, které tvrdí, že na vzácnosti jejích aut se toho mnoho nezmění. Zachovány budou vysoké ceny, dlouhé dodací lhůty a i na dále se budou objevovat limitované edice. Otázkou tak je, kolik modelů bude chtít do budoucna Ferrari vyrábět a jak se to projeví na trhu s exkluzivními značkami.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?