Lego udělalo petrolheadům v posledních letech radost hned několikrát. Začalo to uvedením detailní kopie Volkswagenu Brouk a pokračovalo přes obytný VW T1 a klasický Mini Cooper až k letošnímu Ferrari F40. Z kostiček si ale nemusíte skládat pouze zmenšené modely…
Skupinka dvanácti nadšených „Lego stavitelů“ si z 215 158 kostiček postavila funkční obytný přívěs s délkou 3,6 metru a výškou 2,2 metru. Dílko samozřejmě neušlo pozornosti ze strany médií a aktuálně už je zapsané v Guinessově knize rekordů.
Uvnitř najdete funkční dřez s tekoucí vodou, postel, elektřinou poháněné osvětlení, ledničku, kartáček na zuby, posezení i kompletně vybavenou kuchyň. Vše je samozřejmě složeno z malých kostiček. A pokud by Vás zajímalo, jak dlouho stavba takového skvostu zabere, pak vězte, že méně jak dvanáct týdnů!
Kuriózní přívěs je spolu se svou reálnou předlohou do konce dnešního dne vystaven v National Exhibition Centre v Birminghamu, představí se ale také na srazu příznivců Lega BRICK 2015 (29.10 - 1.11.2015) a v londýnském výstavním centru ExCeL (10.12 - 13.12.2015).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.