Minulou neděli se definitivně uzavřely brány Autoshow Praha 2015. Věříme, že mnoho z vás tuto událost navštívilo osobně. Pokud jste bohužel tuto příležitost neměli jistě oceníte následující video.
V průběhu od 1. do 4. října se v prostorách holešovického výstaviště nacházela nezvykle vysoká koncentrace fanoušků motorismu. Probíhala zde totiž již tradiční automobilová výstava Autoshow Praha. Na osmnáctém ročníku výstavy jsme měli možnost spatřit více než 40 značek automobilů téměř ze všech koutů světa. K vidění byla jak vozidla, která denně potkáváme na silnicích tak i brutální supersporty značek Lamborgini, Ferrari, Porsche, McLaren a dokonce i Praga.
Dá se tak říci, že téměř každý si na Autoshow přišel na své. Za celou redakci bych chtěl poděkovat organizátorům za skvělou akci plnou úžasných strojů a doprovodných akcí a velmi se těšíme na příští ročník.
Na záběrech našeho sběrného VIDEA si můžete prohlédnout alespoň část vozů, kterými jsme se mohli kochat v průběhu výstavy.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?