S vodíkovým pohonem koketuje Honda už pěknou řádku let. Její koncept FCV jsme dokonce viděli už v několika podobách, tu bližších, tu vzdálenějších sériové verzi. Ta s definitivní platností míří do Tokia, svým designem se ale do mainstreamu rozhodně nezařadí.
Patrně nejkontroverznějším prvkem je tvar zadních blatníků, které částečně překrývají kola. Samozřejmě se jedná o daň za špičkovou aerodynamiku, přesto je na místě otázka, zda-li tento detail nešlo vyřešit lépe. Přední části dominují full-LED světla s LED diodami denního svícení, jež jsou po vzoru nového Renaultu Talisman protažena až do spodní části nárazníku. Přímo ze světel vychází mohutná stříbrná linka masky chladiče, nad níž se skví výrazné logo automobilky. Patrně nejatraktivnějším prvkem tak zůstává dvoubarevné lakování karosérie.
Kabina s velkým displejem multimediálního systému už je přece jen tradičnějších tvarů. Před řidičem kromě částečně digitálního přístrojové panelu najdeme rovněž head up displej. Až luxusním dojmem působí dvoubarevná palubní deska, zabíhající do výplní dveří, s dřevěnými dekory. O pohonném ústrojí, jehož součásti budou i vysokonapěťové elektromotory, zatím Honda prozradila jen 700kilometrový dojezd.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?