Přemýšleli jste nad tím čím asi jezdí takový zakladatel automobilky Pagani? Pokud předpokládáte, že jedním ze svých výtvorů, máte pravdu jen z části. Nedávno si totiž pořídil do své garáže zcela nový vůz.
Horacio Pagani je známý především pro své výtvory jakými jsou Zonda a její nástupce Huayra. Pan Pagani je ale i známým milovníkem ostatních automobilů. Ve své garáže mimo úchvatné Zondy F parkuje i hypersport McLaren P1, legendární Ford GT nebo Porsche Carrera GT. Právě od posledního jmenovaného výrobce si Horacio Pagani pořídil další automobil.
Jedná se o zářivě modrý hypersport Porsche 918 Spyder. Připojuje se tak do klubu boháčů, kteří se mohou prohánět v tomto úžasném německém stroji, do kterého patří například i bývalý pilot F1, Mark Webber nebo komik Jerry Seinfeld.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?