Známý umělec Theophilus Chin se nikdy nenudí, o čemž svědčí fakt, že si pro veřejnost připravil dva zajímavé snímky. Ty ztvárňují zcela nový Superb v oplastovaném a zvýšeném provedení Scout.
Tento model je ideální pro zájemce, co si chtějí koupit rodinný automobil s dobrodružnou povahou. Navíc je dosti pravděpodobné, že se jej časem opravdu dočkáme a zvýšený Superb tak bude doplňovat současnou Octavii Scout. Vůz samozřejmě nabídne ochranu podvozku a černé ochranné plasty na karoserii vozu.
Dvojče německého Passatu Alltrack by v případě výroby dostalo pod kapotu hned čtyři motory. Základem by byl naftový 1,6 TDI a benzínový 1,8 TSI. Samozřejmě, vrcholnou verzi by nejspíše tvořil naftový čtyřválec s výkonem 190 koní a benzínový dvoulitr o výkonu 220 koní. Oplastovaný Superb Scout navíc bude silný soupeř pro Audi A6 Allroad, protože jeho design je hodně povedený a vytvořené snímky stojí za pozornost.
No necháme se překvapit, ale Superb přináší oproti Passatu hned několik chytrých Simply Clever řešení, jako jsou deštníky ve dveřích, škrabka na led ve víčku palivové nádrže a nebo držáky na tablety pro cestující na zadní řadě sedadel. Ve spojitosti se zvýšeným a oplastovaným podvozkem a pohonem všech kol by se mohlo jednat o velmi dobrého soupeře.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.