Alfu Romeo Giulii čeká zpoždění. Krásná Italka se opozdí nejméně o jeden celý rok.
Navzdory tomu, že si Alfa Romeo Giulia odbyla světovou premiéru už nyní ve Frankfurtu, si na ní počkáme alespoň 12 měsíců. Dříve se do showroomů nedostane.
AutoExpress tvrdí, že se italský sedan dostane k prodejcům až na podzim příštího roku. Tedy rok po světové premiéře. Zároveň naznačil, že by Giulia QV, tedy nejsilnější verze, mohla stát okolo 1,9 milionu korun. To by znamenalo cenu podobnou jako v případě BMW M3.
Zatím nevíme, proč si budeme muset tak dlouho počkat na prodej prvních Giulií. Snad nám sama automobilka brzy řekne více.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.