Alfu Romeo Giulii čeká zpoždění. Krásná Italka se opozdí nejméně o jeden celý rok.
Navzdory tomu, že si Alfa Romeo Giulia odbyla světovou premiéru už nyní ve Frankfurtu, si na ní počkáme alespoň 12 měsíců. Dříve se do showroomů nedostane.
AutoExpress tvrdí, že se italský sedan dostane k prodejcům až na podzim příštího roku. Tedy rok po světové premiéře. Zároveň naznačil, že by Giulia QV, tedy nejsilnější verze, mohla stát okolo 1,9 milionu korun. To by znamenalo cenu podobnou jako v případě BMW M3.
Zatím nevíme, proč si budeme muset tak dlouho počkat na prodej prvních Giulií. Snad nám sama automobilka brzy řekne více.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.