Navzdory poklesu hodnoty akcií Volkswagenu, potomci Ferdinanda Porscheho věří koncernu a odkoupilo akcie patřící Suzuki. Má to jiný podtext?
Rodiny potomků Ferdinanda Porscheho koupili 1,5% podíl v koncernu, který doposud patři automobilce Suzuki. Ta akcie koupila již v roce 2010, kdy se oznamovalo partnerství mezi německým gigantem a japonským Suzuki.
V dnešních dnech se jedna akcie Volkswagenu prodává zhruba za 100 euro, zatímco ještě před týdnem měla jedna akcie hodnotu asi 130 euro. Přesto potomci slavného konstruktéra věří, že se koncern opět dá do kupy.
Vybízí se i otázka, zda potomci Ferdinanda Porscheho nechtěli stabilizovat hodnotu akcií, a tímto nákupe pobídnou i ostatní investory k nákupu akcií a tím zvýšit jejich hodnotu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.