Nová edice slibuje jezdění na okruhu, nevěřte tomu, jen lepší brzdy nestačí.
Alfa Romeo si pro domácí trh připravila speciální edici Sprint Speciale pro model Giulietta. Kromě nových nárazníků, prahových nástavců, koncovky výfuku, kontrastního lakování zrcátek nebo nového designu kol, se úprav dočkala i technika.
Konkrétně se upravoval podvozek. Nové jsou sportovní tlumiče a pružiny, nebo brzdová soustava. Kromě nového posilovače brzd, dostala Giulietta velké čtyřpístkové brzdy Brembo s třmeny nalakovanými červenou barvou.
Zajímavé je, co napsal jeden z prodejců v Italii na své webové stránky: „Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale stvořena na okruh“. My jen dodáváme, „sportovní tlumiče a brzdy z malé Alfy závodní speciál nedělají. Bohužel nabídka motorů je stále stejná. Nejsilnější je naftový dvoulitr JTDM s výkonem 175 koní, a rychlé saze na okruh určitě nebudou vhodnou volbou…
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.