Nová edice slibuje jezdění na okruhu, nevěřte tomu, jen lepší brzdy nestačí.
Alfa Romeo si pro domácí trh připravila speciální edici Sprint Speciale pro model Giulietta. Kromě nových nárazníků, prahových nástavců, koncovky výfuku, kontrastního lakování zrcátek nebo nového designu kol, se úprav dočkala i technika.
Konkrétně se upravoval podvozek. Nové jsou sportovní tlumiče a pružiny, nebo brzdová soustava. Kromě nového posilovače brzd, dostala Giulietta velké čtyřpístkové brzdy Brembo s třmeny nalakovanými červenou barvou.
Zajímavé je, co napsal jeden z prodejců v Italii na své webové stránky: „Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale stvořena na okruh“. My jen dodáváme, „sportovní tlumiče a brzdy z malé Alfy závodní speciál nedělají. Bohužel nabídka motorů je stále stejná. Nejsilnější je naftový dvoulitr JTDM s výkonem 175 koní, a rychlé saze na okruh určitě nebudou vhodnou volbou…
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?