Nová edice slibuje jezdění na okruhu, nevěřte tomu, jen lepší brzdy nestačí.
Alfa Romeo si pro domácí trh připravila speciální edici Sprint Speciale pro model Giulietta. Kromě nových nárazníků, prahových nástavců, koncovky výfuku, kontrastního lakování zrcátek nebo nového designu kol, se úprav dočkala i technika.
Konkrétně se upravoval podvozek. Nové jsou sportovní tlumiče a pružiny, nebo brzdová soustava. Kromě nového posilovače brzd, dostala Giulietta velké čtyřpístkové brzdy Brembo s třmeny nalakovanými červenou barvou.
Zajímavé je, co napsal jeden z prodejců v Italii na své webové stránky: „Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale stvořena na okruh“. My jen dodáváme, „sportovní tlumiče a brzdy z malé Alfy závodní speciál nedělají. Bohužel nabídka motorů je stále stejná. Nejsilnější je naftový dvoulitr JTDM s výkonem 175 koní, a rychlé saze na okruh určitě nebudou vhodnou volbou…
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?