BMW slaví úspěch, protože v tomto týdnu vyrobilo už desetmilionů kusů modelů řady 3.
Ten byl svému majiteli předán při slavnostním ceremoniálu v BMW Welt v Mnichově. Vůz si koupil dlouholetý zákazník Xaver Bittl a jeho "trojka" nesla tmavý lak Imperial a jednalo se o variantu 320D. Ta má 2,0-litrový TwinPower Turbo čtyřválcový motor, který produkuje 190 koní a 400 Nm točivého momentu.
Navzdory svému významu, deseti demiliontý kousek nebude nikde zastrčený a nikterak chráněn. Vozidla bude totiž použito jako učební pomůcka v jeho autoškole v Eichstättu. K celé věci bylo vydáno i tiskové prohlášení, ve kterém šéf BMW Welt Helmut Kas řekl: "Předání desetimiliontého BMW řady 3 sedan je zvláštní příležitostí pro společnost. Jsme velmi rádi, že jsme byli schopni poskytnout ideální prostředí pro takovou exkluzivní událost."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?