Loni se ukázal hodně zajímavý koncept vozu Infiniti Q50 Eau Rouge, jenž měl pod kapotou motor ze slavného Nissanu GT-R. Dneškem je ale definitivně jasno, že se tahle ultra rychlá limuzína do výroby nedostane.
Pekelně rychlý sedan Q50 Eau Rouge prostě není takovou prioritou pro výrobce, což potvrdil i viceprezident produktové strategie Francoise Bancon. Sám k tomu všemu řekl: „Neříkám, že o něm neuvažujeme, jen prostě není priorita pro zítřejší ráno". Infiniti se totiž není jisté, zda by tahle sportovní verze našla dostatek zákazníků.
Jen pro připomenutí, Infiniti Q50 Eau Rouge byl sedan střední třídy poháněný dvakrát přeplňovaným šestiválcem o výkonu 424 kW. Infiniti se chce nyní zaměřit především na svou pověst a ukázat Evropě, že jejich auta jsou stejně dobrá jako premiové automobilky na evropském trhu. Sám Bancon ale dodává, že Infiniti i nadále podporuje vývoj vysoce výkonných modelů. Podle Bancona se navíc sportovního Infiniti dočkáme již velice brzy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?