Mercedes-AMG se netají tím, že úzce spolupracuje s italskou společností MV Agusta, která se specializuje na stavbu vysoce výkonných motocyklů. Tuto svou spolupráci nyní oslavují vypuštěním nového jednostopého stroje.
Pokud slyšíte slovní spojení Mercedes-AMG jistě si vybavíte mnoho automobilů, popřípadě i závodní stáj F1. Tato automobilka ale spolupracuje i se společností, která se specilizuje na stavbu strojů s odlišným počtem kol. Tou je italská motocyklová společnost MV Agusta.
A právě pro oslavu spojení MV Agusta a Mercedes-AMG byla nyní do světa vypuštěna podoba speciálního motocyklu F3 800.
Její podoba je zcela evidentně inspirována automobilem Mercedes-AMG GT. To je očividné již z použití zářivě žluté barvy. Ta je doplněna kontrastními černými doplňky a sedadlem potažené černou kůží se žlutým prošíváním.
V útrobách motocyklu se skrývá přeci jen o něco menší motor než jakým disponuje Mercedes AMG GT. Jedná se o tříválec s výkonem 148 koní, což je dostatečný výkon k tomu, aby maximální rychlost tohoto motocyklu činila celých 269 km/h.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.