V souvislosti s novým snímkem Spectre se nejvíce hovoří o nové Aston Martinu DB10. To ale není jediný úctyhodný vůz, který se v tomto filmu objeví.
Již několikrát jsme měli možnost zhlédnout trailery k chystanému snímku Spectre. V nich jsme si všímali především nového Aston Martina DB10, se kterým se prohání agent 007. To ale není ani zdaleka jediný vůz v tomto snímku, který stojí za pozornost.
Bondů protivník se totiž neprohání v ničem jiném než je Jaguar C-X75. Jedná se o nejpokročilejší Jaguar v historii. V jeho útrobách se nachází přeplňovaný čtyřválec 1,6 litru s výkonem 510 koní. Díky tomuto agregáty zrychluje z 0 na 160 km/h pod neuvěřitelných 6 sekund a jeho maximální rychlost dosahuje hodny 354 km/h.
Za zmínku stoj ale také dvojice offroadů, které se ve filmu rovněž objeví. Prvním z nich je ostrý Range Rover SVR. Druhým offroadem je značně upravený Land Rover Defender. Ten prošel úpravami přímo u Land Rover Special Operation. Výsledkem je tato teréní mašina s průměrem teréních pneumatik celých 37 palců.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?