Nejen skutečně jezdící automobily se představují aktuálně na výstavě ve Frankfurtu. Britský výrobce Land Rover zde totiž představil koncept pedálového vozítka pro děti, které vychází z modelu Defender.
To bude opravdu v prodeji, a to už na jaře roku 2016. Celá koncepce byla vymyšlena kde jinde než ve Velké Británii a vozítko jde ve stylu aktuální generace Land Roveru Defender. Vysoce detailní koncept má také hliníkový rám, válcované hrany, realistickou čelní plochu a retro kola s terénními pneumatikami
Mezi další přednosti éto dokonalé zmenšeniny patří skutečné pérování, brzdy a detailně zpracovaný interiér, který se vyznačuje koženým čalouněním, stejně jako "autenticky stylizovanou palubní deskou". Tahle hračka ale nebude ničím levným, Land Rover odhaduje, že výroba modelu bude stát přibližně 13.627 eur, takže je otázka, který rodič jej ve výsledku koupí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.