Nová generace Mazdy MX-5 je zatím velmi dobře oceňována ze strany motoristických novinářů a tak se na internetu objevilo video, ve kterém se proti ní postavil japonský konkurent Toyota GT86.
Video ukazuje okruhový souboj na čas na okruhu v Bedfordu, ale spíš než na rychlost se zde jelo na "zábavu". Zkrátka se posuzovalo, které z dvou aut je více odvázanější, lépe říditelné na limitu a jak se umí klouzat. A jelikož oběma autům jdou tyhle disciplíny na výbornou, muselo se zjistit, které je lepší.
Po spuštění videa je jasně zřejmé, že Toyota GT86 se radějí více klouže v driftech, zatímco Mazda MX-5 zas zatáčí o něco ostřeji. Tenhle malý roadster ale disponuje jen výkonem 160 koní, což je ve srovnání s větším a o 40 koní silnějším Subaru značný rozdíl. O tom, kdo vyhraje, se dozvíte ve videu, ale každopádně to stojí za to.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.