Nová generace Mazdy MX-5 je zatím velmi dobře oceňována ze strany motoristických novinářů a tak se na internetu objevilo video, ve kterém se proti ní postavil japonský konkurent Toyota GT86.
Video ukazuje okruhový souboj na čas na okruhu v Bedfordu, ale spíš než na rychlost se zde jelo na "zábavu". Zkrátka se posuzovalo, které z dvou aut je více odvázanější, lépe říditelné na limitu a jak se umí klouzat. A jelikož oběma autům jdou tyhle disciplíny na výbornou, muselo se zjistit, které je lepší.
Po spuštění videa je jasně zřejmé, že Toyota GT86 se radějí více klouže v driftech, zatímco Mazda MX-5 zas zatáčí o něco ostřeji. Tenhle malý roadster ale disponuje jen výkonem 160 koní, což je ve srovnání s větším a o 40 koní silnějším Subaru značný rozdíl. O tom, kdo vyhraje, se dozvíte ve videu, ale každopádně to stojí za to.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?