Z Japonska k nám brzy přijede evropská speficikace omlazeného Mitsubishi Outlander PHEV, která si odbude svou premiéru letos v září na frankfurtském autosalonu.
Facelift přináší stylingová vylepšení, přičemž Mitsubishi použil svou takzvanou "Dynamic Shield" přední mask. Vůz tak vypadá dravě a zároveň elegantně. Do nabídky se dostaly i dvě nové barvy karoserie s názvy Ruby Black Pearl a Quartz Brown Metallic.
Sám výrobce považuje Outlandera PHEV za "První světové plug-in hybridní SUVs pohonem všech kol" a jeho facelift ho obohatil o prvky jako jsou LED denní svícen a nebo nová zadní světla. Jiný je i zadní nárazník a 18-palcové dvoubarevné slitinové disky.
Mitsubishi prý použilo víc jak 30 vylepšení, včetně použití většího množství zvukově izolační hmoty, dynamických tlumičů a dalších antivibračních materiálů. Navíc, zlepšena je i stabilita vozu a taktéž efektivita v oblasti spotřeby, a to o 8 procent.
Nový Outlander PHEV bude k vidění na autosalonu ve Frankfurtu už příští měsíc a bude stát vedle klasického Outlanderu a nebo nového Pajera. Zároveň zde Mitsubishi ukáže verzi Outlander PHEV Baja Portalegre 500, což je soutěžní rally verze, která si zde taktéž odbude svou evropskou premiéru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?