Z Japonska k nám brzy přijede evropská speficikace omlazeného Mitsubishi Outlander PHEV, která si odbude svou premiéru letos v září na frankfurtském autosalonu.
Facelift přináší stylingová vylepšení, přičemž Mitsubishi použil svou takzvanou "Dynamic Shield" přední mask. Vůz tak vypadá dravě a zároveň elegantně. Do nabídky se dostaly i dvě nové barvy karoserie s názvy Ruby Black Pearl a Quartz Brown Metallic.
Sám výrobce považuje Outlandera PHEV za "První světové plug-in hybridní SUVs pohonem všech kol" a jeho facelift ho obohatil o prvky jako jsou LED denní svícen a nebo nová zadní světla. Jiný je i zadní nárazník a 18-palcové dvoubarevné slitinové disky.
Mitsubishi prý použilo víc jak 30 vylepšení, včetně použití většího množství zvukově izolační hmoty, dynamických tlumičů a dalších antivibračních materiálů. Navíc, zlepšena je i stabilita vozu a taktéž efektivita v oblasti spotřeby, a to o 8 procent.
Nový Outlander PHEV bude k vidění na autosalonu ve Frankfurtu už příští měsíc a bude stát vedle klasického Outlanderu a nebo nového Pajera. Zároveň zde Mitsubishi ukáže verzi Outlander PHEV Baja Portalegre 500, což je soutěžní rally verze, která si zde taktéž odbude svou evropskou premiéru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?