Z Japonska k nám brzy přijede evropská speficikace omlazeného Mitsubishi Outlander PHEV, která si odbude svou premiéru letos v září na frankfurtském autosalonu.
Facelift přináší stylingová vylepšení, přičemž Mitsubishi použil svou takzvanou "Dynamic Shield" přední mask. Vůz tak vypadá dravě a zároveň elegantně. Do nabídky se dostaly i dvě nové barvy karoserie s názvy Ruby Black Pearl a Quartz Brown Metallic.
Sám výrobce považuje Outlandera PHEV za "První světové plug-in hybridní SUVs pohonem všech kol" a jeho facelift ho obohatil o prvky jako jsou LED denní svícen a nebo nová zadní světla. Jiný je i zadní nárazník a 18-palcové dvoubarevné slitinové disky.
Mitsubishi prý použilo víc jak 30 vylepšení, včetně použití většího množství zvukově izolační hmoty, dynamických tlumičů a dalších antivibračních materiálů. Navíc, zlepšena je i stabilita vozu a taktéž efektivita v oblasti spotřeby, a to o 8 procent.
Nový Outlander PHEV bude k vidění na autosalonu ve Frankfurtu už příští měsíc a bude stát vedle klasického Outlanderu a nebo nového Pajera. Zároveň zde Mitsubishi ukáže verzi Outlander PHEV Baja Portalegre 500, což je soutěžní rally verze, která si zde taktéž odbude svou evropskou premiéru.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?