Cena hypersportu McLaren P1 atakuje v přepočtu 30 miliónů korun. Je tak asi jasné, že lidé, kteří si takový stroj pořídí rozhodně nemusí šetřit.
Proto určitě zpráva, kterou přinesl americký zpravodajský magazín The Detroit Bureau nikoho nepřekvapí. Ten totiž informuje o prohlášení Mclarenu, že až 90% všech prodaných vozů P1 je upravených přímo dle zákazníkova přání.
Kuriózní ovšem je, že vzhledem k cenám úprav očekávalo oddělení Mclaren Special Operation při spuštění prodeje P1, že pouze 10% z nich projde zakázkovou úpravou. Nejedná se vždy ale o úpravy výkonnostní. Zákazníci si velmi často a rádi upravují hlavně vzhled svých „pé jedniček“.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?