Steve McQeen byl jedním z nejslavnějších amerických herců minulého století. Automobilovým nadšencům je znám hlavně pro svou známou sbírku automobilů. A právě jeden z vozů, který kdysi patřil tomuto známému herci, je nyní na prodej.
Steve McQeen je znám pro svou vášeň ke sportovním vozům. Do jeho sbírky patřily vozy Ferrari, Porsche, Ford Mustang a další automobilové modly bývalého století. Není tudíž vůbec divu, že vozy z jeho sbírky mají dnes obrovskou cenu. Například nedávno bylo vydraženo Porsche 911 Turbo z roku 1976 za necelé dva miliony dolarů, které také McQeenovi patřilo.
Nyní se aukce dočká další vůz, který patřil tomuto slavnému herci. Nejedná se ale o žádný sporťák, ale o obytný vůz Chevrolet Pick-up z roku 1952. K vozu jsou přiložené certifikáty o autentičnosti. Můžete mít tedy jistotu, že se nejedná o podfuk a vůz opravdu patřil McQeenovi.
Vyvolávací cena činí 50 000 dolarů. Zhruba tedy 1 250 000 Kč. Dá se ale očekávat, že konečná částka bude několikrát vyšší. Hlavně proto, že tento vůz byl se slavným hercem spojený velmi dlouho.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.