Aktuální generace Peugeotu 208 GTi dostala nedávno o něco silnější turbomotor, který nyní nabízí výkon 208 koní, ale jak je na tom ve srovnání s novým soupeřem, Renaultem Clio RS Trophy? Ten totiž také není žádné ořezávatko a svého francouzského kolegu umí pěkně potrápit.
Vše zjišťovali novináři z britského Auto Expressu a tak proti sobě postavili Peugeot 208 GTi a Renault Clio RS Trophy, který má dvouspojkový automat a výkon 220 koní (162 kW). K tomu se přidává i tužší a nižší podvozek, jenž ve verzi Trophy snižuje vůz o 20 mm.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?