Nedávno jsme vám přinesli článek ohledně situace s poptávkou po Ferrari 488GTB v Austrálii. Na tuto zprávu ale reaguje australské zastoupení Mazdy. Jak vypadá čekací listina na novou Mazdu MX-5? To se budete divit.
Při oznámení, že o Ferrari 488GTB je v Austrálii extrémní zájem a zákazníci jsou odsouzeni ke čtyřletému čekání na svůj vysněný vůz, jsme kroutili hlavou. Australské zastoupení japonské automobilky Mazda ovšem přišlo s vyjádřením že 430 objednávek, které registruje Ferrari, je pouhá hrstka.
Jen v samotné Austrálii totiž Mazda obdržela více než 9 500 závazných objednávek!
Mazda přitom dokáže dodat pouze 125 vozů každý měsíc. Je tak snadné si spočítat, že na Mazdu MX-5 se bude čekat více než 6 let. Mazda ale již nyní pracuje na nárůstu výroby a doufá, že již příští rok se číslo dodaných vozů za měsíc výrazně zvýší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.