Nedávno jsme vám přinesli článek ohledně situace s poptávkou po Ferrari 488GTB v Austrálii. Na tuto zprávu ale reaguje australské zastoupení Mazdy. Jak vypadá čekací listina na novou Mazdu MX-5? To se budete divit.
Při oznámení, že o Ferrari 488GTB je v Austrálii extrémní zájem a zákazníci jsou odsouzeni ke čtyřletému čekání na svůj vysněný vůz, jsme kroutili hlavou. Australské zastoupení japonské automobilky Mazda ovšem přišlo s vyjádřením že 430 objednávek, které registruje Ferrari, je pouhá hrstka.
Jen v samotné Austrálii totiž Mazda obdržela více než 9 500 závazných objednávek!
Mazda přitom dokáže dodat pouze 125 vozů každý měsíc. Je tak snadné si spočítat, že na Mazdu MX-5 se bude čekat více než 6 let. Mazda ale již nyní pracuje na nárůstu výroby a doufá, že již příští rok se číslo dodaných vozů za měsíc výrazně zvýší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?