Jste australský milionář se zálibou v rudých vozech z Maranella? Toužíte po novém přeplňovaném plnokrevníkovi 488 GTB? To budete bohužel zklamáni.
Ani samotné Ferrari totiž nepočítalo s takovým úspěchem. 488 GTB je celosvětově velice úspěšné a australská dealerská síť Ferrari hlásí vyprodáno. To ale není všechno. Nejen, že je v Austrálii model 488 GTB vyprodán, ale čekací lhůta na nový vůz se odhaduje na celé čtyři roky.
Hned v prvním měsíci po představení modelu 488 GTB bylo obdrženo více než 100 objednávek. Nikdo ale netušil, že hned v prvním roce se sejde více než 430 objednávek na nový přeplňovaný supersport.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.