Po nespočtu propagačních videí, fotografií a prohlášení je to tu! Lexus představil svůj levitující skateboard.
O chystané novince jsme vás informovali již několikrát. Nejedná se ale o žádné motorové vozidlo, ale o skateboard. Nikoli však o jen tak nějaký, ale o levitující. Více se o něm můžete dočíst v našich starších článcích (více zde a zde).
Dost řečí, a pojďme se podívat na video, kde uvidíme skateboard, který je jako vystřižený z filmu Návrat do budoucnosti.
Těžko se tomu dá uvěřit, ONO TO OPRAVDU FUNGUJE! Ne, že bych nevěřil v schopnosti Lexusu, jen jsem očekával pouze několik málo metrů zdolaných na onom levitujícím skateboardu. K mému překvapení ale aktéři video provádí s nejnovějším počinem Lexusu takřka totožné kreace jako s běžným skateboardem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.