Neznámý prodejce na Mobile.de má docela velkou odvahu žádat 77 tisíc Eur za hodně rozbořené Ferrari F12 Berlinetta.
Pokud jste si mysleli, že 9,500 Eur za ohořený a havarovaný Mercedes-Benz A45 AMG je moc, tak tento skandální případ s Ferrari je opravdovým vrcholem. Cena 77 tisíc Eur za stěží rozeznatelné F12 je vyloženě absurdní zejména vezme-li v úvahu, že chybí polovina střechy a vše je na autě zničeno. Na přiložené fotografie je vlastně docela děsivý pohled a je jen otázkou, co řidič auta vyváděl.
Asi vůbec nezáleží na tom, že F12 najelo pouze 15.000 km, protože auto je zřejmě neopravitelné a jen hrstka komponentů se dá využít jako náhradní díly pro další F12ku. Mezi ně se řadí kola, některé díly interiéru, motoru a možná převodovky.Soudě podle velkého množství škod po celém voze i ani nejsme jisti, jak mohl řidič dopadnout, bylo by s podivem, kdyby přežil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?