Britské zastoupení značky Toyota zavádí na trh dvě nové edice malého Yarise, které nesou jmenovku Hybrid Active a Hybrid Sport.
Základní Yaris Hybrid Active vyjde na 14.995 liber a ve standardu nabídne palubní počítač, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna a loga edice. Dražší Yaris Hybrid Sport vyjde na 16,695 liber a k výše zmíněné výbavě přidává zadní tónovaná skla, větší litá kola o rozměru 16 palců, zadní spoiler, samostmívající se vnitřní zpětné zrcátko, couvací kameru a systém Toyota Touch 2.
Vozy má stejný benzínový motor o objemu 1,5 litru VVT-i, který pracuje společně s elektrickým motorem. To zaručuje kombinovaný výkon 100 koní, který jde k předním skrze automat s plynule měnitelným převodem. I díky tomu vůz zrychlí z 0-100 km / h za 11,8 sekundy a rozjedou se až na 166 km / h. Ještě důležitější je, že Yaris Hybrid Active spotřebuje jen 3,3 litru paliva na 100 km a vypustí emise CO2 o hmotnosti 75 g / km.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.