Britské zastoupení značky Toyota zavádí na trh dvě nové edice malého Yarise, které nesou jmenovku Hybrid Active a Hybrid Sport.
Základní Yaris Hybrid Active vyjde na 14.995 liber a ve standardu nabídne palubní počítač, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna a loga edice. Dražší Yaris Hybrid Sport vyjde na 16,695 liber a k výše zmíněné výbavě přidává zadní tónovaná skla, větší litá kola o rozměru 16 palců, zadní spoiler, samostmívající se vnitřní zpětné zrcátko, couvací kameru a systém Toyota Touch 2.
Vozy má stejný benzínový motor o objemu 1,5 litru VVT-i, který pracuje společně s elektrickým motorem. To zaručuje kombinovaný výkon 100 koní, který jde k předním skrze automat s plynule měnitelným převodem. I díky tomu vůz zrychlí z 0-100 km / h za 11,8 sekundy a rozjedou se až na 166 km / h. Ještě důležitější je, že Yaris Hybrid Active spotřebuje jen 3,3 litru paliva na 100 km a vypustí emise CO2 o hmotnosti 75 g / km.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?