Společnost TOP CENTRUM car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Audi, Volkswagen a Das WeltAuto otevřela v Kyjově jedno z nejprogresivnějších výkupních a prodejních míst ojetých vozů na světě. Nadčasově koncipovaný autosalon pro kvalitní ojeté vozy posouvá úroveň prostředí pro jejich prezentaci na zcela novou úroveň. Realizaci ambiciózního projektu financovala společnost ŠkoFIN.
„Po otevření Audi Terminalu a po přebudování dřívějšího autosalonu a servisu Audi pro potřeby dceřiné společnosti VISTA car, zbývalo k dokončení celého Kyjovského areálu ještě rozšíření a zkvalitnění zázemí pro obchod s ojetými vozy. V prostoru mezi oběma dealerstvími vznikl moderní autosalon, v rámci kterého posuneme standardy výkupu, prezentace a prodeje ojetých vozů na světovou úroveň,“ říká Jiří Polcr, jednatel společnosti TOP CENTRUM car.
Unikátní budova, kterou navrhl místní architekt Ing. Arch. Vladimír Bílý, klade důraz na prosvětlenost a funkčnost. Ve třech podlažích na celkové ploše 3 000 m2 může být vystaveno až 90 vozů. Kromě plochy pro prezentaci ojetých vozů je pamatováno také na odpovídající zázemí nejen pro personál, ale také pro klienty, kteří by se zde měli cítit komfortně a pohodlně.
Prodej, financování a pojištění ojetých vozů probíhá v tomto novém moderním prostředí za asistence důkladně proškoleného personálu. Plné využití kapacity autosalonu pro ojeté vozy umožní v budoucnu vznik nových pracovních míst.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?