Společnost TOP CENTRUM car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Audi, Volkswagen a Das WeltAuto otevřela v Kyjově jedno z nejprogresivnějších výkupních a prodejních míst ojetých vozů na světě. Nadčasově koncipovaný autosalon pro kvalitní ojeté vozy posouvá úroveň prostředí pro jejich prezentaci na zcela novou úroveň. Realizaci ambiciózního projektu financovala společnost ŠkoFIN.
„Po otevření Audi Terminalu a po přebudování dřívějšího autosalonu a servisu Audi pro potřeby dceřiné společnosti VISTA car, zbývalo k dokončení celého Kyjovského areálu ještě rozšíření a zkvalitnění zázemí pro obchod s ojetými vozy. V prostoru mezi oběma dealerstvími vznikl moderní autosalon, v rámci kterého posuneme standardy výkupu, prezentace a prodeje ojetých vozů na světovou úroveň,“ říká Jiří Polcr, jednatel společnosti TOP CENTRUM car.
Unikátní budova, kterou navrhl místní architekt Ing. Arch. Vladimír Bílý, klade důraz na prosvětlenost a funkčnost. Ve třech podlažích na celkové ploše 3 000 m2 může být vystaveno až 90 vozů. Kromě plochy pro prezentaci ojetých vozů je pamatováno také na odpovídající zázemí nejen pro personál, ale také pro klienty, kteří by se zde měli cítit komfortně a pohodlně.
Prodej, financování a pojištění ojetých vozů probíhá v tomto novém moderním prostředí za asistence důkladně proškoleného personálu. Plné využití kapacity autosalonu pro ojeté vozy umožní v budoucnu vznik nových pracovních míst.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?