Společnost TOP CENTRUM car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Audi, Volkswagen a Das WeltAuto otevřela v Kyjově jedno z nejprogresivnějších výkupních a prodejních míst ojetých vozů na světě. Nadčasově koncipovaný autosalon pro kvalitní ojeté vozy posouvá úroveň prostředí pro jejich prezentaci na zcela novou úroveň. Realizaci ambiciózního projektu financovala společnost ŠkoFIN.
„Po otevření Audi Terminalu a po přebudování dřívějšího autosalonu a servisu Audi pro potřeby dceřiné společnosti VISTA car, zbývalo k dokončení celého Kyjovského areálu ještě rozšíření a zkvalitnění zázemí pro obchod s ojetými vozy. V prostoru mezi oběma dealerstvími vznikl moderní autosalon, v rámci kterého posuneme standardy výkupu, prezentace a prodeje ojetých vozů na světovou úroveň,“ říká Jiří Polcr, jednatel společnosti TOP CENTRUM car.
Unikátní budova, kterou navrhl místní architekt Ing. Arch. Vladimír Bílý, klade důraz na prosvětlenost a funkčnost. Ve třech podlažích na celkové ploše 3 000 m2 může být vystaveno až 90 vozů. Kromě plochy pro prezentaci ojetých vozů je pamatováno také na odpovídající zázemí nejen pro personál, ale také pro klienty, kteří by se zde měli cítit komfortně a pohodlně.
Prodej, financování a pojištění ojetých vozů probíhá v tomto novém moderním prostředí za asistence důkladně proškoleného personálu. Plné využití kapacity autosalonu pro ojeté vozy umožní v budoucnu vznik nových pracovních míst.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.