Pekelný Nissan GT-R s výkonem takřka 2 000 koní se stal držitelem nejrychleší GT-R na světě.
Nissan GT-R je bezesporu úžasný supersport. Už tak skvělý vůz si před nedávnem vzala do paráda americká společnost, zabývající se úpravou výkonných vozů – AMS Performace. Jejich výtvor nese jméno Alfa Omega GT-R a proslýchá se, že pod svou kapotou ukrývá až 2 000 koní. Není tedy čemu se divit, že se právě tento vůz stal před pár dny držitelem titulu nejrychlejší GT-R ve sprintu na čtvrt míle. Tuto vzdálenost dokázal vůz pokořit za 7,48 vteřiny a pomyslnou cílovou pásku protl v rychlosti 310 km/h.
Rekordní jízdu si můžete prohlédnout ve videu přiloženém níže. Všimněte si i padáku, který tento dragtesrový speciál využívá k brždění.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?