Když chce automobilka zavést do výroby vůz, který zcela vystupuje z jejího současného portfolia je často nutné postavit zcela novou továrnu. To je případ i Aston Martinu. Ten stále zvažuje vhodné místo pro výrobu nového DBX.
Jak všichni víme, nejvíce rostoucími segmenty všech automobilových trhů jsou crossovery a SUV. Toho si jsou vědomy i automobilky zaměřené na movitější zákazníky. Téměř každý výrobce luxusních vozů tak již pilně připravuje své přepychové SUV.
V květnu letošního roku jsme vám přinesli informaci o tom, že britská automobilka, Aston Martin, potvrdila zprávu o tom, že své první SUV s označení DBX by ráda dostala na silnice do roku 2020. Ale ke stavbě nového modelu, ve větší sérii, je také zapotřebí zcela nová továrna.
Britská zpravodajská stanice BBC nyní přichází s informací, že Aston Martin již možná nalezl místo, pro stavbu nového DBX.Automobilka totiž již několik dlouhých měsíců vede rozhorvory s briztskou vládou o umístění nové továrny. Ta nyní nabídla automobilce prostory ve Walesu v opuštěném hangáru bývalé letecké základny St. Athan. Aston Martin zatím žádné oficiální prohlášení k tomuto faktu nevydala není tak stále jasné kde su bude luxusní SUV vyrábět.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?