Když chce automobilka zavést do výroby vůz, který zcela vystupuje z jejího současného portfolia je často nutné postavit zcela novou továrnu. To je případ i Aston Martinu. Ten stále zvažuje vhodné místo pro výrobu nového DBX.
Jak všichni víme, nejvíce rostoucími segmenty všech automobilových trhů jsou crossovery a SUV. Toho si jsou vědomy i automobilky zaměřené na movitější zákazníky. Téměř každý výrobce luxusních vozů tak již pilně připravuje své přepychové SUV.
V květnu letošního roku jsme vám přinesli informaci o tom, že britská automobilka, Aston Martin, potvrdila zprávu o tom, že své první SUV s označení DBX by ráda dostala na silnice do roku 2020. Ale ke stavbě nového modelu, ve větší sérii, je také zapotřebí zcela nová továrna.
Britská zpravodajská stanice BBC nyní přichází s informací, že Aston Martin již možná nalezl místo, pro stavbu nového DBX.Automobilka totiž již několik dlouhých měsíců vede rozhorvory s briztskou vládou o umístění nové továrny. Ta nyní nabídla automobilce prostory ve Walesu v opuštěném hangáru bývalé letecké základny St. Athan. Aston Martin zatím žádné oficiální prohlášení k tomuto faktu nevydala není tak stále jasné kde su bude luxusní SUV vyrábět.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?