Když chce automobilka zavést do výroby vůz, který zcela vystupuje z jejího současného portfolia je často nutné postavit zcela novou továrnu. To je případ i Aston Martinu. Ten stále zvažuje vhodné místo pro výrobu nového DBX.
Jak všichni víme, nejvíce rostoucími segmenty všech automobilových trhů jsou crossovery a SUV. Toho si jsou vědomy i automobilky zaměřené na movitější zákazníky. Téměř každý výrobce luxusních vozů tak již pilně připravuje své přepychové SUV.
V květnu letošního roku jsme vám přinesli informaci o tom, že britská automobilka, Aston Martin, potvrdila zprávu o tom, že své první SUV s označení DBX by ráda dostala na silnice do roku 2020. Ale ke stavbě nového modelu, ve větší sérii, je také zapotřebí zcela nová továrna.
Britská zpravodajská stanice BBC nyní přichází s informací, že Aston Martin již možná nalezl místo, pro stavbu nového DBX.Automobilka totiž již několik dlouhých měsíců vede rozhorvory s briztskou vládou o umístění nové továrny. Ta nyní nabídla automobilce prostory ve Walesu v opuštěném hangáru bývalé letecké základny St. Athan. Aston Martin zatím žádné oficiální prohlášení k tomuto faktu nevydala není tak stále jasné kde su bude luxusní SUV vyrábět.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.