Další situací je to, když dotyčný automechanik objeví dalších X věcí, které je potřeba podle něj opravit. Britská značka Vauxhall proto nyní přichází s novou službou VX360°, která má spolupráci automechaniků a zákazníka mnohem zjednodušit.
Celý systém se zakládá na tom, že mechanik vezme při práci videokameru a natočí všechny případné závady, na které při opravě vozu přišel. Pořízené video vám pak pošle na mobil či počítač a když budete souhlasit s opravou, automechanik vám již rozebrané auto opraví.
„Inovativní služba VX360° nabízí zdarma některá dealerství jako součást běžného servisu. Umožňuje našim zákazníkům vidět to, co vidí přímo mechanik, díky natočení videa s autem zákazníka, když je v servisu,” říká manažer poprodejních služeb Vauxhallu, pan Alex Shields.
„To staví zákazníky do unikátní pozice, protože můžou vidět aktuální závady a hned se rozhodnout o dalším případném postupu. Šetří to čas i nepříjemnosti", dodal dále Shields. Teď už jen zbývá, počkat si na to, jak se novinka osvědčí a zda jí do své nabídky časem zahrne i sesterský Opel.