Už se vám někdy stalo, že jste dali své auto do servisu a následně na něm byly zjištěny další závady, které byly opraveny bez vašeho vědomí? Tak přesně tomu chce předejít britský Vauxhall.
Další situací je to, když dotyčný automechanik objeví dalších X věcí, které je potřeba podle něj opravit. Britská značka Vauxhall proto nyní přichází s novou službou VX360°, která má spolupráci automechaniků a zákazníka mnohem zjednodušit.
Celý systém se zakládá na tom, že mechanik vezme při práci videokameru a natočí všechny případné závady, na které při opravě vozu přišel. Pořízené video vám pak pošle na mobil či počítač a když budete souhlasit s opravou, automechanik vám již rozebrané auto opraví.
„Inovativní služba VX360° nabízí zdarma některá dealerství jako součást běžného servisu. Umožňuje našim zákazníkům vidět to, co vidí přímo mechanik, díky natočení videa s autem zákazníka, když je v servisu,” říká manažer poprodejních služeb Vauxhallu, pan Alex Shields.
„To staví zákazníky do unikátní pozice, protože můžou vidět aktuální závady a hned se rozhodnout o dalším případném postupu. Šetří to čas i nepříjemnosti", dodal dále Shields. Teď už jen zbývá, počkat si na to, jak se novinka osvědčí a zda jí do své nabídky časem zahrne i sesterský Opel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?