Už se vám někdy stalo, že jste dali své auto do servisu a následně na něm byly zjištěny další závady, které byly opraveny bez vašeho vědomí? Tak přesně tomu chce předejít britský Vauxhall.
Další situací je to, když dotyčný automechanik objeví dalších X věcí, které je potřeba podle něj opravit. Britská značka Vauxhall proto nyní přichází s novou službou VX360°, která má spolupráci automechaniků a zákazníka mnohem zjednodušit.
Celý systém se zakládá na tom, že mechanik vezme při práci videokameru a natočí všechny případné závady, na které při opravě vozu přišel. Pořízené video vám pak pošle na mobil či počítač a když budete souhlasit s opravou, automechanik vám již rozebrané auto opraví.
„Inovativní služba VX360° nabízí zdarma některá dealerství jako součást běžného servisu. Umožňuje našim zákazníkům vidět to, co vidí přímo mechanik, díky natočení videa s autem zákazníka, když je v servisu,” říká manažer poprodejních služeb Vauxhallu, pan Alex Shields.
„To staví zákazníky do unikátní pozice, protože můžou vidět aktuální závady a hned se rozhodnout o dalším případném postupu. Šetří to čas i nepříjemnosti", dodal dále Shields. Teď už jen zbývá, počkat si na to, jak se novinka osvědčí a zda jí do své nabídky časem zahrne i sesterský Opel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.