Pro někoho neznámý designér Tobias Hornof se představil s podobou příští generace Audi A5 Coupe.
Vycházel z nejnovějších špionážních snímků a všichni víme, že nová A5 obdrží evoluční a ostrý design ve srovnání s odchozím modelem. Prakticky půjde ve stejném duchu jako nedávno odhalená Audi A4 (B9). Audi zatím ani nechce prozradit více informací o novém prémiovém kompaktním kupé, které za konkurenta bude považovat Mercedes třídy C Coupe a BMW 4-Coupé.
Přijede na podvozkové platformě MLB Evo a nová A5 Coupe zhubne podle odhadů 100 kg. Její rozměry se přitom o něco zvětší a tím pádem se kabina bude chlubit větším prostorem pro posádku. Audi už dříve uvedlo, že pro pohon nové A5 využije aktuální motorizace, takže čekejme:
- 1.4 TFSI s výkonem 150 koní a 250 Nm
- 2.0 TFSI s výkonem 190 koní a 320 Nm / 252 koní a 370 Nm
- 2.0 TDI s výkonem 150 koní a 320 Nm / 190 koní a 400 Nm
- 3,0 TDI s výkonem 218 koní a 400 Nm / 272 koní a 600 Nm
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?