Za poslední týden jsme mohli vidět hned několik karosářských variant nové Alfy Romeo Giulia, ovšem jedna z nich tu stále nebyla..
Konkurent německé prémie se totiž chce srovnat i v sekci oplastovaných kombíků. Na mysli máme konkurenta pro Audi A4 Allroad a tak by nebylo překvapením, kdyby Alfa Romeo oživila nástupce nezapomenutelného modelu 156 Crosswagon. Aby toho nebylo málo, do bitvy se má připlést i Mercedes-Benz, jenž chce vyrábět oplastované Céčko.
Dnešní doba navíc přeje vozům kategorie SUV a oplastovaným kombíkům, což by mohlo Alfě nahrát do karet. Italská značka si navíc sama stanovila ambiciózní cíl prodat 400.000 vozů ročně do konce tohoto desetiletí. To znamená, že bude mít plné ruce práce s vývojem dalších tradičních modelů. Samotná Giulia Crosswagon by se ale mohla klidně stát realitou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?