Za poslední týden jsme mohli vidět hned několik karosářských variant nové Alfy Romeo Giulia, ovšem jedna z nich tu stále nebyla..
Konkurent německé prémie se totiž chce srovnat i v sekci oplastovaných kombíků. Na mysli máme konkurenta pro Audi A4 Allroad a tak by nebylo překvapením, kdyby Alfa Romeo oživila nástupce nezapomenutelného modelu 156 Crosswagon. Aby toho nebylo málo, do bitvy se má připlést i Mercedes-Benz, jenž chce vyrábět oplastované Céčko.
Dnešní doba navíc přeje vozům kategorie SUV a oplastovaným kombíkům, což by mohlo Alfě nahrát do karet. Italská značka si navíc sama stanovila ambiciózní cíl prodat 400.000 vozů ročně do konce tohoto desetiletí. To znamená, že bude mít plné ruce práce s vývojem dalších tradičních modelů. Samotná Giulia Crosswagon by se ale mohla klidně stát realitou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.