Mysleli jste si, že koncem letošního roku dojde k definitivnímu konci výroby populárního Land Roveru Defender? Pokud ano, pak se možná budete divit následující zprávě.
Britská média totiž včera oznámila, že Land Rover by se mohl rozhodnout, aby legendární Defender zůstal ve výrobě ještě nějakou dobu. Může za to hlavně fakt, že poptávka po něm je stále vysoká a LR si samozřejmě nechce ujít zisk, který by z prodejů dalších kusů mohl mít.
Původně mělo dojít k jeho ukončení výroby letos v prosinci, jenže teď to vypadá, že se tak zřejmě nestane. Výrobce eviduje stále takové množství poptávky, že výroba v továrně Solihull by mohla být prodloužena nejméně do konce února 2016.
Stojí za to zmínit, že Land Rover se možná rozhodne vyrábět jeho nástupce, ačkoliv to už nebude nikdy tak drsný vůz, jak ho dnes známe. Land Rover navíc zatím neoznámil, kde bude případně postaven, některé zprávy ovšem naznačující, že by tomu mohlo být v Maďarsku nebo Polsku.
Dále také nezapomeňme, že koncern JLR podepsal smlouvu se společností Magna Steyr, s jejíž spoluprací bude stavět nespecifikované modely ve Štýrském Hradci v Rakousku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?