Naši zahraniční kolegové ze serveru Omniauto.it se rozhodli ukázat, jak by podle nich mohla vypadat Giulia Sportwagon v klasické základní výbavě.
Alfa Romeo dosud ukázala jen žhavě vypadající verzi Quadrifoglio Verde, jenže ne každý bude mít finance na koupi toho nejlepšího z řady Giulia. Počítačově navrzžná Giulia Sportwagon tak spojuje přitažlivý vzhled sedanu s přidanou praktičností kombíku.
Na návrh vozu se můžete podívat zde
Je příliš brzy na to, aby se dalo říct, zda se vůz dostane do sériové výroby, ovšem s přihlédnutím ke konkurenci, by kombi varianta Giulie opravdu dávala víc jak velký smysl. Potenciální vlajková loď s označením QV by pak mohla směle konkurovat německé dvojici Mercedes-Benz C63 AMG Kombi a Audi RS4 Avant.
Doufejme, že Alfa Romeo začne o praktické verzi nového sedanu víc než jen přemýšlet, své zákazníky by si vůz jistě našel. Klasická Giulia se potom ukáže na letošním autosalonu ve Frankfurtu, a to v klasické i QV verzi.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?