Naši zahraniční kolegové ze serveru Omniauto.it se rozhodli ukázat, jak by podle nich mohla vypadat Giulia Sportwagon v klasické základní výbavě.
Alfa Romeo dosud ukázala jen žhavě vypadající verzi Quadrifoglio Verde, jenže ne každý bude mít finance na koupi toho nejlepšího z řady Giulia. Počítačově navrzžná Giulia Sportwagon tak spojuje přitažlivý vzhled sedanu s přidanou praktičností kombíku.
Na návrh vozu se můžete podívat zde
Je příliš brzy na to, aby se dalo říct, zda se vůz dostane do sériové výroby, ovšem s přihlédnutím ke konkurenci, by kombi varianta Giulie opravdu dávala víc jak velký smysl. Potenciální vlajková loď s označením QV by pak mohla směle konkurovat německé dvojici Mercedes-Benz C63 AMG Kombi a Audi RS4 Avant.
Doufejme, že Alfa Romeo začne o praktické verzi nového sedanu víc než jen přemýšlet, své zákazníky by si vůz jistě našel. Klasická Giulia se potom ukáže na letošním autosalonu ve Frankfurtu, a to v klasické i QV verzi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?