Alfa Romeo Giulia, aktuální téma a nejnovější model, který doslova hýbe automobilovým světem je zpět a tentokrát na počítačové vizualizaci od studia LP Design.
To má na svědomí jednu velkou fotografii, na které vidíme celou modelovou řadu Giulie. Za nás v redakci musíme uznat, že některé verze vozu jsou vskutku zajímavé a kupříkladu verze Alfetta by už po designové stránce mohla s klidem konkurovat německé ostré prémii.
Celá modeová řada začíná obyčejným hatchbackem Giulietta, který se zdá být založen na modelu 147. Dále následuje Giulia Coupe se dvěma dveřmi, Giulia Cabrio, Giulia Shooting Brake a sportovně naladěné kombi Giulia Sport Tourer.
V kategorii drsněji vypadajících vozidel je zde k vidění prozatím pouze imaginární SUV Kamal a také dost větší verze Matta. Řadu tvrdých sportovních modelů zastupují verze 6C, 6C Cabrio a okruhová 6C Squadra Corse, která vypadá opravdu brutálně.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?