Testovací prototyp zmodernizovaného Porsche 911 byl před několika dny vyfotografován v ulicích Prahy. Vzhled se změnil jen málo, nejvíce novinek tak najdeme pod kapotou.
Osvěžená 911 (991.2) se ukáže na letošním autosalonu ve Frankfurtu a pořízený snímek naznačuje, že vzhled nebude tím hlavním, na čem Porsche zapracovalo. Novinkou je zde například zcela nový zadní nárazník, jinak umístěné koncovky výfuku a designově jiná kapota motoru.
Úpravou má projít i příď, kde se objeví nový nárazník a odlišná grafika světlometů s LED diodami pro denní svícení. Zatím nepotvrzenou zprávou je i nasazení nových laků karoserie a také nových vzorů litých kol. Bohužel, zatím není přesně specifikováno, jaké motorizace se pod kapotou omlazené 911 objeví, stejně tak, jaký výkon dostanou.
Facelift by měl přinést i drobné změny do kabiny, kde se objeví některé doplňky, jejichž dárcem bude menší sourozenec modelu Cayenne, Porsche Macan. Dále se také ukáže, zda verze GT3 dostane atmosférický motor a také klasický manuál, o kterém se již delší dobu mluví.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?